niedziela, 11 czerwca 2017

I po weekendzie

Miałam wyjątkową sobotę w towarzystwie Inki i Carmen.
Najpierw tworzyłyśmy kartki według pewnego przepisu,
każda z nas miała ten sam zestaw materiałów do wykorzystania.
Wydawało się, że pójdzie nam gładko, ale okazało się,
że wspólnie tworzyłyśmy je prawie 3 godziny!
No, ale przecież było w międzyczasie plotkowanie, przerwa na smakołyki.
Później po chwili odpoczynku pod dyrygenturą Inki 
tworzyłyśmy mix mediowe zawieszki.
Niestety nie zabrałam ze sobą aparatu, dlatego nie mam własnych zdjęć
na fotorelację zapraszam więc do Carmen.
Po powrocie do domu zachciało mi się dalej tworzyć, więc
zabrałam się do dalszej pracy i skleiłam takie karteczki:


i ostatnia karteczka z wywijanymi rogami.
Motyw wywijanym rogów w kartkach zawsze mi się spodobał, w końcu sama spróbowałam.
chyba jeszcze poćwiczę 😀

Delikatne, pastelowe papieru to dwie najnowsze kolekcje UHK Gallery.
A papiery w kropeczki uwielbiam :)
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego tygodnia.

7 komentarzy:

  1. fantastyczne kartki! urzekają delikatnością i różnorodnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i eleganckie kartki :-D Kompozycje i kolory delikatne :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wydajność! piękne kartki, rozcięcie dało formę omal kartki koszulowej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!